Informace k vyúčtování služeb

S ohledem na větší množství doručených e-mailů souvisejících s ročním vyúčtováním služeb bychom vás rádi ubezpečili, že se všemi vašimi podněty zabýváme a postupně je vyřizujeme. Pro urychlení komunikace s naší společností prosím využívejte online platformu Můj domov. Za případnou pozdější reakci na vaše dotazy zaslané e-mailem se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

Mobilní aplikaci a zákaznický webový portál Můj domov prosím používejte i pro případ nahlášení změny svého bankovního účtu či požadavku na odeslání přeplatku z vyúčtování na váš účet. Pomocí platformy Můj domov si tento požadavek snadno vytvoříte v pohodlí domova a navíc nebudete muset, na rozdíl od žádosti řešené prostřednictvím e-mailu info@heimstaden.cz, dokládat dokument s informacemi o majiteli daného účtu.  

Dovolujeme si vás také požádat, abyste veškeré havarijní stavy neprodleně hlásili na naši linku 800 111 050, kde prosím vyberte volbu sloužící pro řešení havarijních stavů. Děkujeme vám za vstřícnost a pochopení.