Klientská centra zůstávají uzavřena

Vážení klienti, z důvodu prodloužení nouzového stavu zůstávají klientská centra naší společnosti i nadále uzavřena, a to po celou dobu platnosti nařízených opatření. O případných změnách vás budeme informovat.

 

Pro vyřízení svých požadavků prosím využívejte níže uvedené komunikační kanály. Ve všech případech jsme posílili jejich provozní kapacity.

  • Pro komunikaci můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).
  • Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz.
  • V provozu je také bezplatná klientská linka 800 111 050. Vzhledem k aktuálně velkému počtu volajících může docházet k prodloužení čekací doby na spojení s operátorem. Proto bychom vás chtěli požádat, abyste tuto linku v současné situaci využívali primárně pro řešení havarijních stavů a vše ostatní si pohodlně vyřídili pomocí prvních dvou způsobů elektronické komunikace).

 

Omlouváme se vám za případné komplikace a děkujeme za spolupráci a pochopení.