Klientský časopis Heimstaden uspěl v prestižní soutěži

Časopis pro klienty společnosti Heimstaden vychází ve všech zemích, v nichž má firma svůj bytový fond, a je důležitým nástrojem komunikace se zákazníky. V letošním ročníku prestižní soutěže nejlepších firemních magazínů Czech Top 100 si odnesl hned dvě ocenění.

 

Magazín společnosti Heimstaden Czech zvítězil v kategorii „Obchod a služby“ a v absolutním pořadí mezi zákaznickými periodiky obsadil skvělé třetí místo.

 

„Jsme nadšeni, že se nám podařilo dosáhnout tohoto fantastického výsledku ve velmi silné konkurenci zastoupené řadou předních tuzemských i nadnárodních firem z různých oborů. Tento úspěch je oceněním skvělé práce všech, kteří se podílejí na přípravě našeho klientského časopisu a také na implementaci a zviditelnění značky Heimstaden na českém trhu,“ říká Jana Palová, marketingová manažerka Heimstaden Czech.

 

V roce 2020 společnost Heimstaden začala vydávat zákaznický časopis v pěti zemích. Každá z nich je zodpovědná za obsah i publikaci magazínu, který je distribuován všem klientům, poskytuje jim užitečné informace a tipy pro jejich domácnost a inspiraci pro zvýšení kvality života.

 

„Děkujeme všem kolegům v Heimstaden i spolupracujícím agenturám za skvělou týmovou práci! Je to pro nás všechny velká výzva a povzbuzení k tomu, abychom časopis a veškeré další činnosti dělali ještě lépe, hledali nové cesty, nápady a řešení, překonávali sami sebe s cílem dosáhnout co největší spokojenosti našich zákazníků, dodává Jana Palová.