Jsme největším poskytovatelem nájemního bydlení

Jsme největším poskytovatelem nájemního bydlení

Váš přátelský domov

Jsme největším poskytovatelem nájemního bydlení v České republice, spravujeme 43 000 nájemních bytů v Moravskoslezském a od dubna 2018 působíme i v Olomouckém kraji. Společnost RESIDOMO změnila vlastníka a od 20. února 2020 se jím stala švédská společnost Heimstaden. Ta patří k největším hráčům na evropském trhu s residenčním bydlením a působí celkem na šesti trzích (Dánsko, Nizozemsko, Německo, Švédsko, Norsko, Island). Společnost Heimstaden spravuje zhruba 114 000 bytů v celkové hodnotě přibližně 170 miliard švédských korun (465 miliard Kč) a zaměstnává 1 600 zaměstnanců.

Otevřenost

Dělíme se o své zkušenosti a ochotně pomáháme druhým růst. Jsme čestní,důvěryhodní a transparentní ve svých slovech i činech.

Péče

Pečujeme o své zaměstnance, partnery a zákazníky a respektujeme je. Vždy se snažíme najít dlouhodobá řešení pro společnost, ve které žijeme

Odvaha

Nebojíme se hledat nové cesty jak vylepšit to, co děláme. Povzbuzujeme kreativitu, rozmanitost a inovativní myšlení.

Vítejte v rodině Heimstaden

Napříč celou Evropou nabízíme domovy malým i větším rodinám, seniorům i studentům, kteří stojí na prahu samostatného života.Dobře víme, že každý nájemník je jedinečný, má svůj vlastní příběh, radosti i starosti. Pro každého z nás je domov jistotou, středobodem světa. Proto se snažíme nabízet více než pouhé bydlení.

Mapa je platná k 03.05.2021

Heimstaden je jednou z největších společností v oblasti rezidenčních nemovitostí na severu Evropy. Naše portfolio bytů i nebytových prostor najdete ve Švédsku, Dánsku, Norsku, Nizozemsku, Německu a nově také v České republice.

Během pouhých deseti let jsme se z relativně malé společnosti stali jedním z největších evropských hráčů. I přes působení v celkem šesti evropských zemích je pro nás stále klíčové být všem nájemníkům nablízku. Právě proto v každé zemi, městě, obci, kde působíme, dbáme na silné zastoupení zaměstnanců Heimstaden.

Na srdci nám leží nejen spokojenost nájemníků, ale také prosperita celého regionu. Na severní Moravě se tak budeme snažit významně přispět ke snižování emisí, třeba zrychleným procesem zateplení domů. Jako zásadní vnímáme také společenskou odpovědnost naší firmy. Chceme proto ideálně ještě více posílit zdejší komunitní centra, dále podporovat nejrůznější slevy pro seniory, projekt „Haló, nejste sami!“ a řadu dalších.

Představujeme „Make Room“

- koncept udržitelné komunikace

Náš vlastník, společnost Heimstaden, představila koncept udržitelné komunikace nazvaný „Make Room“, který se zaměřuje na člověka a jeho život. Podstatou konceptu je rozmanitost, začlenění a sounáležitost, cílem je vytvořit prostory pro práci a život, které napomohou vzniku mírumilovných a inkluzivních společenství.

Jeho prostřednictvím posilujeme naši strategii Přátelských domovů, v rámci níž pečujeme o své klienty i sebe navzájem a o komunitu, ve které žijeme, sdílíme své zkušenosti i výzvy a snažíme se pozitivně ovlivnit své sousedství a lidské životy.

Ambiciózní plán Heimstaden pro udržitelnost se v konceptu „Make Room“ jasně odráží a ukazuje, jak je možné budovat města a prostory, které jsou inkluzivní, bezpečné a přátelské k životnímu prostředí:

Časopis Heimstaden

Pravidelně vydáváme informační magazín pro naše nájemníky.

Všechna čísla

Pro média

Vše pro média

Aktuality

Heimstaden pokračuje v podpoře...

Osud lokálních podnikatelů nám není lhostejný. Již loni jsme celé řadě nájemců našich komerčních prostor poskytli slevy z nájmu a...

Číst dále

Informace k vyúčtování služeb

S ohledem na větší množství doručených e-mailů souvisejících s ročním vyúčtováním služeb bychom vás rádi ubezpečili, že se...

Číst dále

Delší čekací doba na spojení s...

Dovolujeme si vás informovat, že s ohledem na větší množství telefonátů souvisejících s ročním vyúčtováním služeb může nyní...

Číst dále

Napsali o nás

Obchodní ředitel Heimstaden Martin...

Koronavirová pandemie citelně zasáhla do našich každodenních životů, takže většina z nás má v současné době největší starost o...

Číst dále

Klientský časopis Heimstaden uspěl...

Důležitým nástrojem komunikace se zákazníky společnosti Heimstaden je časopis, který vychází ve všech pěti zemích, v nichž má firma...

Číst dále

Heimstaden otestoval svých bezmála...

Téměř 600 zaměstnanců a externích spolupracovníků začala na onemocnění koronavirem testovat od prvního pracovního dne roku 2021...

Číst dále