Téměř polovina klientů Heimstaden už komunikuje přes zákaznickou aplikaci

Heimstaden pokračuje v zavádění moderních způsobů spojení se svými klienty. Cílem digitalizace je, aby většina komunikace postupně probíhala pouze v bezpapírové podobě a on-line.

Webový portál a mobilní aplikace Můj domov slouží k vyřízení většiny technických a administrativních záležitostí spojených s bydlením u Heimstaden, a to kdykoliv on-line a z pohodlí domova. Aktivně ji využívá přes 22 tisíc nájemců, kteří tak nemusí navštěvovat klientská centra ani volat na zákaznickou linku.

Heimstaden dále při uzavírání nových nájemních smluv již nabízí možnost, aby obě strany dokument podepsaly biometricky nebo prostřednictvím bankovní identity BankiD. Tu může používat každý, kdo má účet a využívá internetové bankovnictví.

Společnost také nově zavádí elektronický podpis dodatku ke smlouvě na dobu určitou. Ten se dotkne všech stávajících klientů, kterým dodatek ke smlouvě o nájmu vstoupí v platnost od 1. ledna 2024 a později. Elektronicky ho pak budou moci podepsat již od listopadu. Tímto krokem chce Heimstaden šetřit nejen čas svých nájemců, ale minimalizací papírové komunikace také životní prostředí.

Elektronický podpis dodatku považuje Heimstaden za jeden z klíčových kroků digitalizace komunikace s klienty. Biometricky lze dodatek k nájemní smlouvě podepsat po prokázání své totožnosti během jedné návštěvy klientského centra. Podpis pomocí BankiD přináší nájemcům komfort v podobě urychlení administrativních úkonů a další výhody.

Zpět