Aktuality
Můj domov bude dnes od 18. do cca 23....
Vážení klienti, dovolujeme si vás informovat, že online platforma Můj domov bude dnes od 18. do cca 23. hodiny dočasně mimo provoz z důvodu aktualizace interního systému. Pro...
Číst dálePostupně generujeme a zasíláme...
Dovolujeme si vás informovat, že vyúčtování služeb spojených s bydlením za rok 2023 naleznete v online platformě Můj domov od pondělí 22. dubna, v papírově formě ho ve...
Číst dáleOdstávka TUV v Havířově-Šumbarku
Dovolujeme si vás informovat, že v Havířově-Šumbarku společnost Veolia aktuálně řeší havarijní stav týkající se dodávek teplé užitkové vody....
Číst dáleUzavření klientských center 18. 3. od...
Dovolujeme si vám oznámit, že v pondělí 18. 3. 2024 od 15 hodin budou z provozních důvodů mimořádně uzavřena všechna klientská centra Heimstaden. Pro návštěvu...
Číst dálePlán investic na 2024 - o polovinu víc...
Vloni 440 milionů korun, letos rekordních 665 milionů. Částka, kterou jen v letošním roce investujeme do zateplení bytových domů. Pokračujeme tak ve slibovaném snižování...
Číst dáleNová verze aplikace Můj domov...
Dovolujeme si vás informovat, že dnes dojde k vydání nové verze aplikace Můj domov. Abyste mohli využívat její nové funkce, je třeba mít v nastavení vašeho...
Číst dáleÚprava výše nájemného a služeb od 1....
Úpravu výše nájemného pro rok 2024 se u většiny z vás snažíme provést tak, abychom nemuseli využít maximální možnou míru navýšení,...
Číst dáleUzavření klientského centra v...
Dovolujeme si vás informovat, že klientské centrum Heimstaden v Havířově bude v pondělí 12. 2. 2024 mimořádně uzavřeno z důvodu plánovaného přerušení dodávky...
Číst dáleMáte ve svém okolí obětavého...
První ročník soutěže Soused roku přinesl spoustu nominací a představil množství aktivních lidí, jimž není jejich okolí lhostejné. Věříme, že ani letos to nebude...
Číst dáleRekonstrukce stoupaček v KC Havířov 31....
Dovolujeme si vás informovat, že v klientském centru Heimstaden v Havířově bude v období od 31. 1. do 9. 2. 2024 probíhat rekonstrukce stoupaček. Omlouváme se vám za...
Číst dáleElektronický podpis dodatků ke smlouvě...
Jak jistě víte, zavedli jsme elektronický podpis dodatku k nájemní smlouvě, který šetří nejen váš čas, ale i přírodu. Podpis lze provést dvěma způsoby:...
Číst dáleProdloužení reakční doby na...
Dovolujeme si vás informovat, že z důvodu zvýšeného počtu příchozích požadavků na e-mail info@heimstaden.cz může docházet k prodloužení reakční doby, která...
Číst dáleModerní komunikace je rychlá a efektivní
Vývoj se nedá zastavit, a tak i společnost Heimstaden pokračuje v minimalizaci papírové komunikace. Tímto krokem šetříme nejen váš čas, ale i životní prostředí....
Číst dálePostup pro odečet stavu vodoměrů v bytě
Ve věci odečtu vodoměrů si vás dovolujeme požádat o následující postup: · pokud již máte v bytě nainstalované tzv. chytré...
Číst dáleZavádíme elektronický podpis dodatků...
Připomínáme, že nově zavádíme elektronický podpis dodatků ke smlouvám. Ten se dotkne všech stávajících klientů, kterým dodatek ke smlouvě o nájmu...
Číst dáleSváteční provozní doba Klientských...
Dovolujeme si vám oznámit provoz Klientské linky a Klientských center v době vánočních svátků: 23.12. až 26.12. 2023 Klientská linka včetně Klientských center...
Číst dáleKrátkodobá odstávka klientské linky...
Dovolujeme si vám oznámit, že v pátek 15. prosince 2023 bude klientská linka Heimstaden z technických důvodů k dispozici pouze do 15:00 hodin. Pro komunikaci s naší...
Číst dáleKrátkodobá odstávka klientské linky...
Dovolujeme si vám oznámit, že ve středu 29. listopadu 2023 bude klientská linka Heimstaden z technických důvodů k dispozici pouze od 8:00 do 12:00 hodin. Pro komunikaci s naší...
Číst dáleKrátkodobá odstávka aplikace Můj domov...
Dovolujeme si vám oznámit, že od pátku 10. 11. od 15:00 do soboty 11. 11. do 10:00 bude z technických důvodů nedostupná aplikace Můj domov. Ze stejného důvodu nebude v pátek od...
Číst dáleProjekt značení sklepů vstupuje do...
Společnost Heimstaden pokračuje v projektu zaměřeném na označování sklepních prostor. Cílem je zlepšit komfort využívání sklepních kójí, jejichž...
Číst dáleKrátkodobá odstávka klientské linky...
Dovolujeme si vám oznámit, že ve středu 11. října 2023 od 8:00 do 10:00 hodin nebude mimořádně z provozních důvodů k dispozici klientská linka Heimstaden. Pro komunikaci...
Číst dáleUzavření klientského centra v...
Dovolujeme si vám oznámit, že v úterý 5. 9. 2023 bude z technických důvodů pro veřejnost uzavřeno klientské centrum Heimstaden v Ostravě-Porubě. Pro komunikaci...
Číst dáleTéměř polovina klientů Heimstaden už...
Heimstaden pokračuje v zavádění moderních způsobů spojení se svými klienty. Cílem digitalizace je, aby většina komunikace postupně probíhala pouze v bezpapírové podobě a...
Číst dáleOdstávka chatbota v aplikaci Můj domov
Dovolujeme si vám oznámit, že z důvodu technické chyby aktuálně není možné v aplikaci Můj domov založit požadavek pomocí chatbota. Na odstranění závady intenzivně...
Číst dále20. ročník Colours je za námi!...
Festival Colours of Ostrava 2023 už je za námi a stejně s ním i akce Vezeme vás domů! Tisíce z vás jsme po koncertu dovezli bezpečně domů! Děkujeme za důvěru. Výtěžek věnujeme...
Číst dáleOdstávka platformy Můj domov 29. 7.
Dovolujeme si vás informovat, že v sobotu 29. 7. bude online platforma Můj domov z důvodu úpravy interních systémů mimo provoz. Pro komunikaci s naší společností po dobu...
Číst dáleSplatnost přeplatků a nedoplatků z...
Dovolujeme si vám připomenout, že splatnost přeplatků a nedoplatků z ročního vyúčtování služeb je do 31. 7. 2023. Přeplatky vám průběžně vyplatíme během července. Pokud...
Číst dáleSoutěžte o lístky na Colours of Ostrava...
Heimstaden je i letos hrdým partnerem hudebního festivalu Colours of Ostrava! Ten vypukne od 19. do 22. července v oblasti Dolních Vítkovic. Vystoupí interpreti jako OneRepublic, Macklemore, Ellie Goulding,...
Číst dáleOdstávka online chatu na webu Heimstaden...
Dovolujeme si vám oznámit, že od 4. července do 20. září 2023 nebude na webu www.heimstaden.cz z provozních důvodů k dispozici online chat. Pro komunikaci s naší...
Číst dáleKrátkodobá odstávka klientské linky a...
Dovolujeme si vám oznámit, že ve středu 28. června 2023 mezi 9:00 a 11:00 nebude mimořádně z provozních důvodů k dispozici klientská linka Heimstaden ani chat na našem webu. Pro komunikaci...
Číst dáleUzavření klientských center v Karviné...
Dovolujeme si vám oznámit, že v úterý 20. 6. 2023 budou v době od 8:00 do 12:00 hodin z provozních důvodů pro veřejnost uzavřena klientská centra Heimstaden v Karviné a...
Číst dáleSousedkou roku je paní Jarmila z...
Vítězkou soutěže Soused roku 2022 se stala paní Jarmila! Hlasování bylo napínavé a vyrovnané do poslední minuty, kdy o vítězce nakonec rozhodlo pouhých 13 lajků. Celkově...
Číst dálePočet nájemníků s přeplatkem stoupl,...
Společným zodpovědným přístupem, masivním tempem zateplování, úsporami i včasnými reakcemi na navyšování cen tepla a teplé vody zvládli...
Číst dáleKlientská linka - prodloužení čekací...
Dovolujeme si vás informovat, že z důvodu zvýšeného počtu telefonátů souvisejících s ročním vyúčtováním služeb může docházet k prodloužení...
Číst dáleHeimstaden postupně generuje a zasílá...
Jako odpovědný pronajímatel jsme před časem upravili měsíční splátky na služby s ohledem na zvýšení cen ze strany dodavatelů, abychom vám pomohli předejít nedoplatkům....
Číst dáleRezidence Opletalova hostila další...
V Rezidenci Opletalova v Havířově dnes proběhl den otevřených dveří pro zájemce o moderní seniorské komunitní bydlení s možností společenského kontaktu. První...
Číst dáleKrátkodobá odstávka platformy Můj...
Dovolujeme si vás informovat, že dnes přibližně od 18 do 22 hodin bude online platforma Můj domov z důvodu úpravy interních systémů dočasně mimo provoz. Pro komunikaci s naší...
Číst dáleOdstávka online chatu na webu Heimstaden...
Dovolujeme si vám oznámit, že od dnešního dne do neděle 30. dubna 2023 nebude na webu www.heimstaden.cz z provozních důvodů k dispozici online chat. Pro komunikaci s naší...
Číst dáleLajkujte a hlasujte pro Souseda roku 2022
Do finále soutěže Soused roku 2022 postoupilo 16 klientů Heimstaden. Jejich příběhy nyní najdete na facebookovém účtu naší společnosti, kde svému favoritovi můžete dát do 15....
Číst dáleHeimstaden pokračuje ve velkých...
Dvě miliardy korun, z toho více než třetina na renovaci bytů a 330 milionů na zateplení domů. I přes obecně nepříznivou ekonomickou situaci investujeme maximum prostředků na zkvalitnění bydlení pro...
Číst dáleProdloužení reakční doby na...
Dovolujeme si vás informovat, že z důvodu zvýšeného počtu příchozích požadavků na e-mail info@heimstaden.cz může docházet k prodloužení reakční doby, která...
Číst dáleOdstávka online chatu na webu Heimstaden...
Dovolujeme si vám oznámit, že od úterý 31. ledna 2023 po dobu dvou týdnů nebude na webu www.heimstaden.cz z technických důvodů k dispozici online chat. Pro komunikaci s...
Číst dálePřerušení dodávek tepla a teplé vody...
Dovolujeme si vás informovat, že od pátku 20. 1. od 17 hodin do soboty 21. 1. do 12 hodin bude na celém území města Frýdku-Místku přerušena dodávka tepla pro vytápění...
Číst dáleZnáte někoho, kdo nezištně pomáhá...
Pokud ve vašem domě bydlí inspirativní člověk, který je přínosem svému okolí, zasazuje se o zlepšování domovního prostředí nebo jinak dobrovolně...
Číst dále